Przejdź do głównej zawartości

pocałuj żabkę w łapkę

w karnawale nie ma to jak się dobrze zabawić. 
a dobra zabawa zaczyna się już w fazie przygotowań...


do wykonania  hmm... nakrycia głowy potrzeba:
- balon napompowany do obwodu rzeczonej głowy, na którą ma pasować
-stare gazety pocięte, podarte na kawałki
- klejowa maź z maki pszenno-ziemniaczanej i wody, ewentualnie z dodatkiem kleju wikol lub do tapet
- trochę taśmy do przyklejenia detali (tu posłużyłam się papierową malarską)
-przyda się np. garnek co by nasz stwór nie zwiał w trakcie pracy
- stanowczo dużo czasu (2 dni), co najmniej jeden wieczór na klejenie, noc na schnięcie i  trochę czasu na dokończenie, malowanie.
- przydadzą się dzieci ;-) moje lubią maminą babraninę, podkleją, pomalują, pękną balona GDY JUŻ CZAPKA WYSCHNIE!!!!... tylko trzeba mieć na wszystko czujne oko


  
gotowa czapka-żabka

zabawa udana murowana ;-)

Komentarze

  1. Bardzo pomysłowe i oryginalne ... gdybys jeszcze usuneła weryfikacje obrazkową to komentarzy byłoby na pewno wiecej , bo to zniecheca , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. a nawet nie mam pojęcia że takie coś mam !! chyba to się jakoś samo ustawiło... nie jestem lotna w blogowych sprawach hihi, zaraz spróbuję coś z tym zrobić. dzięki za wieści

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

zchłopieć

króliki w piekarniku

dziękuję Ci Mamo