Przejdź do głównej zawartości

osoba mile wyróżniona

  
miło mi oznajmić,że  zostałam wyróżniona przez życzliwą i pomocną Kingę .Bardzo dziękuję za wyróżnienie. Nie spodziewałam się, że ktoś doceni moje starania-zmagania z martwą materią.

Cała zabawa ma na celu poznać blogerów z bardziej osobistej strony, tak więc dajmy się poznać :)



 
Osoba nominowana powinna:

- Podziękować nominującemu u niego na blogu

- Pokazać u siebie nagrodę za wyróżnienie

- Ujawnić o sobie 7 faktów

- Nominować 10 blogów, które na to zasłużyły ( wg siebie)

- Poinformować autorów wyróżnionych blogów

 o mnie:
Uczę się codziennie czegoś nowego od ludzi nieznajomych, współpracowników, rodziny.
Rano lubię napić się aromatycznej kawy z mlekiem, a w sprzyjających okolicznościach wieczornej przyrody zimnego piwa ;-)
odpoczywam przy posprzątanym otoczeniu, ciszy, z kubasem gorącego aromatycznego napoju i książką lub filmem z mężem, podczas jazdy samochodem...
Rozpoczęłam przygodę z blogiem choć praca z internetem to dla mnie nie lada wyzwanie.
Próbuję sił w wykorzystaniu wszystkich przydasi, które chomikuję w domu. Niezwykłą przyjemność czerpię z pracy- zabawy z moimi dziećmi.
Dziękuję za docenienie moich starań. Mam nadzieje, że podczas tej podróży hand madeowej poznam interesujących ludzi i wykorzystam drzemiące we mnie możliwości.

podglądam ciekawe rzeczy u  poniższych i jest mi miło wyróżnić te  osoby/miejsca:

do zobaczenia na blogach świata.

Komentarze

  1. ślicznie ci dziękuję, za nominacje, ale nie zbieram wyróżnień, nie mniej jest mi bardzo miło, Piecyk

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

zchłopieć

króliki w piekarniku

dziękuję Ci Mamo